My Wedding DJ szolgáltatásaim
- Polgári szertartás hangosítás - Vacsora hangosítás és zene - Esküvő Party DJ - Hangtechnika biztosítása - Hangulatfények biztosítása |
Esküvői forgatókönyv az esküvői Dj szemszögéből
A létszámtól és technikai igényektől függ, hogy egyedül vagy ketten megyünk az esküvőtökre. 60%-ban egyedül 40%-ban ketten megyünk, hogy a teljes profi technika időre ki legyen építve, le legyen próbálva, a fényezés az esküvő színéhez legyen igazítva...
A vendégvárás előtt minimum 3 órával érkezünk, de ez teljesen helyszín és technikai igények szerint változik, lehet,hogy már egy nappal előbb ott vagyunk. Ekkor kezdődik a bepakolás és a technika kiépítése. A technika felállítása után következik a hang és fénytechnikai eszközök tesztelése. Ennek befejeztével az adott helyiséghez mérten kerül beállításra a hangtechnika. A cél ebben az esetben az, lehessen látni és hallani, hogy milyen hangerő szükséges a vendégérkezéskor, vacsora alatt és a buli során. Nyilván ezeken menet közben is bármikor tudunk változtatni, de jó, hogy ha előre tudja az esküvői Dj, hogy mi az a hangerő, ami zavaró lehet a vendégek számára és mi az ami pedig megfelelő. Ha a polgári szertartásra a vacsora helyszínén kerül sor, akkor a szertartás alatt a zenéket szívesen kezeli a DJ. Ha az adott helyszínnek nincs hangtechnikája, akkor a hangosítást megoldja számotokra az esküvőn. Minden esetben előre egyeztet az adott helyszín menedzserével, hogy semmilyen technikai hiány (pl.: hosszabbító) ne lépjen fel aznap. Mikor a vendégek megérkeznek a vacsora helyszínére, akkor alapesetben kellemes háttér zene fogadja őket. Persze ezt már a személyes találkozás keretében pontosan egyeztetjük, mert az is előfordulhat, hogy olyan bulis a csapat, hogy már itt már szükség van a talpalá való zenére :) Az esküvőkkel kapcsolatban fontos elvünk, hogy akkor lehet sikeres egy esküvő, ha az ott lévő szolgáltatók közösen együtt dolgoznak az esküvő élményéért. Így a helyszínnel és a vőféllyel vagy ceremóniamesterrel előre egyezteti az esküvői DJ, hogy milyen technikai igény merülhet fel számukra. A vőfélyek és ceremóniamesterek többségében már saját mikrofonnal rendelkeznek, de a DJ-nél is van tartalékban egy, bármilyen eshetőségre. Az esküvő előtt két héttel egyezteti a vőféllyel/ceremóniamesterrel az esküvő forgatókönyvét, ha van rá lehetőség akkor online előre el is kérjük, hogy nálunk is legyen egész nap. A vacsora kezdés előtti beszédek után vacsorához illő zenét válogat, ami lehet fiatalos jazz Bubbletól vagy egy kis latin zene… A vacsora végén következő nyitótáncot előre bekérjük tőletek, hogy aznap már ne kelljen zenecserebével foglalkozni :) A nyitótánc után célja az az esküvői DJ-nek, hogy üzemi hőmérsékletűre pörgesse a táncteret, úgy hogy mind a fiatalok, mind pedig az idősebbek is jó érezzék magukat. Zene stílusunkról elmondható, hogy a vendégek hangulatához mérten igazítjuk a lemezeket, a cél, hogy a távoli rokonok és külföldi vendégek is jól érezzék magukat. Fontos, hogy a torta behozatalnál alkalomhoz illő zene szóljon és az ne a bécsi keringő legyen,mert elálmosítja a vendégeket. Vendégként sajnos átéltem már ilyet és a csapat 20% a torta után hazament. Ezt kivédendő, hogy megfelelő party zene legyen a tortavágás során. Javaslatunk, hogy a tortavágás a tánctéren legyen, mert akkor vidám, latinos hangulat alakul ki, ahol valaki tortázik, valaki énekel, valaki pedig tapsol, táncol. Lesz menyasszonytánc? Mindenképp javasoljuk a hangulat kedvéért. Ez nem azt jelenti, hogy mindenképp pénzezni kéne a menyasszonytáncnál a lényeg a hagyomány. Több esküvőn voltunk, ahol nem szerettek volna menyasszonytáncot, de a vendégek megszavaztatták :) Ezért javaslom, hogy ha nem itt szeretnétek, hogy a vendégek átadják az ajándékot, akkor ki lehet váltani ezt kaparóssorsjeggyel, kívánságkártyával vagy egyszerűen csak puszival :) |